Monday 13 January 2014

DATUK ABDUL MALIK ATAU PORTAL THE MALAYSIAN INSIDER LIDAH BERCABANG? @drnovandri @jaharahamid @dzainalabidin @abdmalikkassim @cmlimguaneng @tm_insider


Exco Kerajaan Negeri Pulau Pinang Datuk Abdul Malik Abdul Kassim terus mempertahankan beliau tidak mempunyai MERCEDES seperti yang ditulis oleh portal pro-pembangkang TMI itu.


Terbaru portal putar belit TMI itu mengeluarkan kenyataan terbaru Datuk Abdul Malik :-


Ianya bercanggah dari laporan asal bertarikh 1 Januari 2014 (laporan oleh TMI) yang mengatakan Exco Kerajaan Negeri Pulau Pinang itu pemilik adalah MERCEDES. 



Dalam hanya beberapa hari kenyataan boleh ditukar sesuka hati?
Dalam hal ini saya tidak berpendapat Datuk Abdul Malik tegas dan memungkinkan ada yang berlaku di sebalik tadbir.

Pelbagai andaian dan tanda tanya muncul dan menyelubungi hati rakyat bilamana apa yang dilaporkan portal dan pengakuan Datuk Abdul Malik bercanggah.

Permainan apa yang sedang dimainkan mereka?
Adakah Datuk Abdul Malik memang mempunyai MERCEDES tetapi tidak isytihar harta?

Exco Agama Kerajaan Negeri Pulau Pinang memang suka berbohong?

Portal pro pembangkang Itu memanipulasi fakta untuk menjatuhkan kredibiliti Datuk Abdul Malik?

Jikalau Datuk Abdul Malik itu dipihak benar,mengapa tidak disaman portal itu atau membuat teguran dek kerana kesilapan mereka melaporkan kenyataan beliau?ataupun Datuk takut 'kegiatan' Datuk yang lain dibongkar portal pro-pembangkang itu?(haha gelak jahat)

Dan andai kata pula portal itu dipihak yang benar,mengapa tidak mengakui kesilapan dan memohon maaf secara terbuka?kerana kenyataan seperti yang dilaporkan mereka boleh menjatuhkan imej Exco itu.

Ataupun mungkin sudah ada 'perkiraan' sebelum ini antara pihak portal dan Datuk?
Kehkehkeh

Pesan lagi buat Datuk: Rakyat menilai,rakyat memerhati,silap langkah hilang jawatan.Sebaiknya Datuk rujuk kepada bos Datuk yang pakar putar belit itu(tokong LGE)pasti dia punya cara untuk alih perhatian rakyat.

Adios!

PKR= Parti Kencing Rakyat?











 

No comments:

Post a Comment