Thursday 14 November 2013

JUTAWAN MUDA HASIL MENANG NOMBOR EKOR

*sekadar gambar hiasan

PETALING JAYA: Seorang eksekutif wanita berusia dalam lingkungan 30-an telah memenangi sejumlah RM27 juta dalam cabutan nombor bertuah Toto 4D Jackpot 1, seterusnya diiktiraf sebagai jutawan Toto termuda. 
Pemenang yang berasal dari Kuala Lumpur itu menggunakan kombinasi nombor 5757 dan 1113 di mana ia berasal dari nombor lesen memandu, nombor plat kereta dan tarikh-tarikh yang bermakna baginya. Tidak seperti pemenang jackpot yang lain, wanita ini datang ke ibu pejabat Sports Toto Malaysia Sdn Bhd tanpa ditemani sesiapa. 
Beliau berkata dapat menangani keadaan ini berseorangan tanpa perlu menggangu jadual suami dan ahli keluarga yang lain. Sports Toto, dalam satu kenyataan berkata, pemenang cabutan hari Selasa itu datang dengan keadaan yang tenang dan bersahaja. 
Wanita ini telah membeli sebanyak 10 set nombor 4D, di mana ianya telah menghasilkan 45 pasang nombor 4D dengan 45 peluang kemenangan. 
Hasilnya, beliau telah memenangi hadiah saguhati sebanyak RM2,688 untuk tempat ketiga daripada 16 set nombor yang dipertaruhkan. 
Beliau berkata, kekayaan barunya sudah mencukupi untuk memenuhi senarai harapan yang panjang, termasuk pendidikan anak-anaknya, memiliki sebuah kereta ‘sports’ dan aksesori berjenama untuk dirinya. 
Beliau juga bercadang untuk bersara apabila mencapai umur 45 tahun dengan menyimpan separuh daripada wang kemenangan untuk tujuan itu.

2 comments:

  1. In fact I am on learning stage on sports toto and wondering seeing the huge gaming categories and levels of sports toto. Jumping through this well shaped and well-written article i got some good toto lesson to my learning basket. Indeed the whole read was very charming and thrilling. Love to enjoy such type of informative work. 안전놀이터

    ReplyDelete
  2. Hai semua

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya berasal dari indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang anda lihat pada catatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
    Saya tidak berada di sini untuk memberitahu anda kisah bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang kepada mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu anda SYARIKAT PINJAMAN sebenar dan sahajalah yang ALLAH hantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

    Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai syarat dan syarat pinjaman yang cukup besar, untuk menutup semua pinjaman mereka adalah berpatutan dan cepat dilupuskan tidak seperti syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
    Tolong jangan tertipu oleh saksi yang mempunyai nombor dan whatsapp indonesia, mereka semua penipu, bagaimana syarikat individu boleh memberi pinjaman ?, itu harus menjadi pertanyaan pertama anda.

    Rakan-rakan saya di Asia, saya mohon agar anda mendengarkan saya ketika saya bersumpah kepada anda dengan nama Allah, bahawa saya mengatakan kepada anda semua kebenaran, Syarikat ALL GLOBAL GRANT LOAN, satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda setelah anda menyelesaikan proses pinjaman seperti yang diperlukan.

    Mengapa anda tidak menjadi antara berita baik ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENARIK untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan meningkatkan tahap kehidupan anda, berikut adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda bebas menghubungi saya di EMAIL fradesyriritia12@gmail.com saya untuk maklumat lebih lanjut, saya dengan senang hati akan mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.

    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

    NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL syarikat: allglobalgrantloan@gmail.com. Whatsapp Syarikat: +1 (304) 997-4034
    E-mel saya: fradesyriritia12@gmail.com

    ReplyDelete