Thursday 26 December 2013

PERKASA SOKONG KENAIKAN HARGA BARANG - YB RANTAU PANJANG TERBABIT SEBAR FITNAH

Hari ini laman media sosial bertebaran gambar yang didakwa penyokong dan pemimpin pakatan rakyat tentang PERKASA MENYOKONG KENAIKAN HARGA BARANG.





Setelah diamati dan diselidik,ternyata ianya palsu dan telah diubah suai.Suatu sikap tidak bertanggungjawab Pakatan Rakyat haram jadah.Dan mungkin ini ada kena mengena dengan perhimpunan 'TURUN' dan Perhimpunan yang nak GULINGKAN KERAJAAN malam tahun baru ini.


Akibat merasakan perhimpunan mereka bakal tidak mendapat sambutan jadi mereka mencipta fitnah yang membolehkan ianya mendatangkan kemarahan rakyat, lantas rakyat bakal turun untuk melampiaskan kemarahan malam tahun baru itu nanti.Salah satunya seperti gambar PERKASA yang telah diubahsuai ini.


Ini juga disahut dan disebar oleh antara pemimpin tinggi PAKATAN RAKYAT - SITI ZAILAH MOHD YUSOF (AHLI PARLIMEN RANTAU PANJANG)yang turut menyebar gambar fitnah.
Beliau selaku wakil rakyat yang dipilih seharusnya mengenal pasti dahulu bahan untuk sebaran dari sumber sahih atau tidak, fakta atau tidak fitnah atau tidak bukan sewenang-wenangnya menyebar fitnah untuk menghasut rakyat.Melainkan amalan itu telah menjadi 'MAKANAN HARIAN' mereka.

No comments:

Post a Comment