Header Ads

Breaking News

WAJIB BACA!!KISAH PEREMPUAN JALANG

Mana datang pulak haram jadah ni? (Terdetik dalam hati aku pertama kali tengok gambar minah ni)

Apa bangsa pun tak tau...


Dah macam sakai pun ada..nak marah ka nak gelak pun tak tau..
Mulanya memang aku malas nak amek port sangat ngan bangkai ni sebab bagi aku tak goyang pon iman aku nengok.
Cuma rasa nak 'penerajang' kat muka je sebab bagi aku dia permainkan dan mungkin lebih tepat satu penghinaan kepada agama ISLAM.
Lagi pulak rupe mcm ini(standard budak bangang baru nak up)

Tapi yang lebih buat hati aku membuak-buak bilamana kluaq lak gambaq terbaru(aku cilok dalam fb)


KAHKAHKAH.....
Macai PAKATAN NAJIS rupanya..
Patotla bangang tak ingat..
Rugi kalau tulis panjang-panjang pasal bangkai ni..
Kalau jumpa depan aku, CONFIRM aku sepak.

Nah..aku belanja korang tengok gamba babi ni..
Enjoy ya!!!!
KAHKAHKAH




Ada yang muntah tak?
Yang mana suka korang memang anak haram
Ahlul Pakatan?suka tak?
HAHAHA

No comments