Header Ads

Breaking News

MELAYU KENA BANJIR BANGSA LAIN PEJAM MATA

Hampir 2 minggu negeri pantai timur dilanda banjir.Berbagai-bagai pihak merasa bertanggungjawab membantu meringankan beban membantu dari segi makanan,pakaian dan juga kudrat.



Yang paling ketara berikan pertolongan pada pengamatan aku hanyalah 2  parti.
UMNO dan PAS walaupun kalau nak dibanding PAS tak tolong banyak mana pun,aku masih puji inisiatif depa.

Agak hairan aku mana pergi MIC,MCA,DAP dan berbagai lagi lah parti-parti yang kononnya nak menolong rakyat.Mungkin sebab yang kena banjir tu kebanyakkannya bangsa Melayu kot nih?tu yang depa boleh tutup mata buat tak nampak.(haram jadah jugak depa ni)




Sampai sekarang batang hidung Anwar Ibrahim pun aku tak nampak untuk,tolong mangsa banjir.Yang media pembangkang ni pun 1 bodoh,patutnya buat banner cari Anwar bukan cari Datuk Azeez. 


Dah terang-terang dia ni la antara yang terawal turun bagi bantuan lagi mau fitnah.






Dalam semua pihak dok sibuk ngan banjir dan bagi pertolongan,dengan tiba-tibanya entiti ni muncul dengan gadis Australia. Eh mungkin mamat ni lupa kot kat Malaysia tengah banjir.Atau dia ni tak reti nak bagi pertolongan,hanya tau berdemo?Seronok pulak kau kau sana ye?



Sudahlah dia tak nak turun padang,tinggal pulak dia kat si Rafizi bengap ni.Ahh lagi menunjukkan PKR parti untuk orang bodoh je.Bodoh tu simpan sikit.

Kalau dah kepala kaki kelentong,ekornya pun sama je la.ekeke


PKR patut malu dengan TENGKU PUAN PAHANG yang sanggup mencemar duli membantu rakyatnya yang dalam kesusahan.




NOTA KEPADA PEMBANGKANG:
Jangan jadi bodoh,kalau dah taknak membantu jangan pulak memfitnah. 

No comments