Thursday 19 December 2013

'PAKCIK' BUAT GILA GAME MALAYSIA VS INDONESIA @khairykj @NajibRazak

Aku berkesempatan meluangkan masa menonton secara 'live' separuh akhir bolasepak SUKAN SEA 2013 MALAYSIA VS INDONESIA.(tgk tv aje)

Sedang sedikit jatuh semangat aku bila Malaysia ketinggalan 1-0 , sesuatu yang buat aku terdetik gembira melihat kelibat seorang yang pastinya semua peminat sukan di Malaysia kenal dengannya.


Aku cukup tertarik dan bangga dengan pakcik ni.Boleh dikatakan setiap sukan besar ada dia.Dari aku kecik sampai aku besar.
Aku tak pasti dia ni sapa,tapi yang pastinya aku kagum dengan dia.Walaupun dah berumur,dia masih menebal semangat patriotik.
Cayalah!!!
(Aku tak sempat nak snap gambaq dia tadi)

Apa kata bagi Dato ka Datuk ka apa-apalah..sebagai pengiktirafan semangatnya.
Daripada bagi kat Rossa yang bagi aku langsung tak bagi pulangan untuk Malaysia.huhu

Dah..aku nak concentrate tgk bola..MALAYSIA BOLEH!

No comments:

Post a Comment