Networkedblogs

Tuesday, 3 December 2013

Adi Putra meminta gambar SEKSI saya - NoorAida



 Setelah beberapa lama menyepi diri,kini Nooraida skandal kepada pelakon Adi Putra tampil memberi penjelasan dan perkara sebenar tentang hubungan terlanjurnya bersama Adi Putra.



Jawapan Nooraida skandal kepada Adi Putra:

Jujurnya, sehingga hari ini saya tidak pernah membuat sebarang kenyataan selepas menyerahkan kes ini kepada pihak berwajib. Tapi, bila banyak maklumat dah bocor dan ramai sudah mengetahui saya adalah perempuan yang skandal dengan Adi Putra, biarlah saya mendedahkan perkara sebenar apa yang berlaku.

Tambahan pula, Adi ada membuat penafian di media massa dia tak pernah kenal dengan saya.” “Saya terpaksa saya buat bagi membuktikan dakwaan suami saya sebelum ini sememangnya benar dan bukan saya sengaja nak reka. Jika Adi menafikan dia tak pernah kenal saya seperti dilaporkan, itu hak dia.

Memang Adi tak pernah mengenali saya secara bersemuka, tapi kami mengenali antara satu sama lain secara InstaMessage, Instagram dan WhatsApp. Malah kami pernah berhubung melalui telefon bersama suami ketika Adi baru kembali dari Mekah, beberapa hari sebelum Aidilfitri.” “Saya kenal Adi melalui Instagram yang dikendalikan sendiri oleh beliau iaitu Adp_adiputra. Saya pula menggunakan nama aidaannefasha. Pada masa sama, Adi membuka ruang InstaMessage untuk peminat berhubung dengannya. Kebetulan waktu itu saya online dan Adi berada di Mekah, saya ucapkan selamat menunaikan umrah.


Dia membalasnya dengan ucapan terima kasih.” “Selepas itu, saya tutup InstaMessage, tapi tak lama kemudian, Adi hantar mesej minta nombor telefon saya. Mulanya saya hairan adakah itu benar Adi Putra? Dia juga bertanya, saya tinggal mana, umur dan status. Walaupun saya memberitahu sudah berkahwin, namun dia tak mengendahkannya. Dalam fikiran saya, mungkin dia cuma memerlukan kawan untuk berbual. Dari situlah, kami mula berhubung menerusi WhatsApp.” “Dalam Instagram, ada gambar saya, suami dan anak. Walaupun Adi tahu status saya sebagai isteri orang, namun dia masih mahu berhubung dengan saya.



Saya anggap mungkin dia main-main saja atau sekadar nak test market. Menerusi WhatsApp pula, Adi ada mengatakan dia sedang mencari calon isteri dan nak anak sendiri. Sebagai peminat fanatik, saya berasa teruja. Itulah sebab mengapa saya masih melayannya dan terus terjebak dalam perhubungan ini.” “Semasa berhubung dengan Adi, dia menggunakan nombor telefon Arab Saudi sebab dia berada di Mekah. Adi juga ada sertakan nombor telefom Malaysia yang dia gunakan sekarang. Kami juga pernah berbual menerusi telefon secara bertiga – suami, Adi dan saya apabila mahu menyelesaikan perkara ini sebelum sampai ke pengetahuan pihak berwajib dan media massa.” “Menerusi perbualan itu, Adi mengaku kesilapannya dan mahu berjumpa suami untuk menyelesaikannya secara baik, tapi tiba-tiba dia ubah fikiran.” Apabila ditanya, sejauh manakah dakwaan kononnya Adi menggodanya, wanita ini menjawab. “Dakwaan Adi menggoda saya adalah benar kerana pada awal perbualan, dia ada mengatakan mula menyukai saya dan meminta gambar.


Pada mulanya saya beri gambar biasa saja tapi kemudian Adi meminta gambar lebih seksi. Saya tak berani, tapi dia pujuk sehingga saya mengalah selepas beliau menunjukkan gambar peribadinya.” “Adi pula pandai memujuk dan romantik orangnya, jadi saya terjebak untuk melayan. Saya akui, bukan alim dan tak kuat iman. Adi pula nampaknya lebih berminat berbual perkara amat peribadi, selain bertukar gambar yang sangat peribadi.” “Saya faham suami saya marah, walaupun mengetahui saya bersalah, dia masih cuba untuk berhubung dengan Adi bagi mencari jalan penyelesaian secara baik, malah menggunakan saluran undang-undang selepas tiada jalan penyelesaian. Pengajaran daripada insiden ini, walaupun fanatik atau teruja dengan seseorang artis, kita tak perlulah menurut segala kemahuannya. Cukup sekadar peminat biasa.

2 comments:

  1. CERITA LUMRAH BIASA2 MUNGKIN TELIBAT KPD ARTIS TU Y MENJADI ISU YG TERDEDAH..DAH SAMA2 LAYAN NAPE NAK D EXPOSEKAN..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus HK 4D KAMIS 30 JANUARI 2014 DENGAN ANGKA 9084 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda.

    ReplyDelete