Monday 2 December 2013

FITNAH USTAZ KAZIM - WAJAH SYAITAN dalam PAS yang dikenali. @nikabdulaziz @ibdil

Sebelum ini MOHD AKMAL KAMARUDIN di laman sosial nya membuat kenyataan fitnah terhadap USTAZ KAZIM ELIAS(UKE).
MOHD AKMAL KAMARUDIN yang dianggap 'ustaz' didalam parti PAS mengeluarkan kenyataan seolah-olah UKE menelefonnya selepas dilantik sebagai Ahli Majlis Tertinggi UMNO baru-baru ini.





Kenyataan 'ustaz' palsu ini mendapat sambutan hangat daripada media pro pembangkang dan turut serta membuat hebahan mengenai kenyataan fitnah ini.



Namun kenyataan ustaz palsu ini disanggah UKE sendiri melalui laman sosial facebook beliau :



Akibat fitnahnya kantoi dan di sanggah UKE,ustaz palsu lantas menukarkan gambar profil akaunnya.Mungkin mahu mengaburi banyak mata yang sedang mengunjung akaun miliknya.Yang lebih menarik,kenyataan fitnahnya turut dipadam.


Tindakan bangangnya menunjukkan dia malu dan mungkin takut dengan hentaman hebat dari rakyat yang sudah terpengaruh dengan kenyataannya.

Terbukti masih ramai rakyat yang membabi buta mempercayai apa yang dikata oleh pembangkang.Tanpa mahu menyelidik dan merujuk perkara sebenar.

KataPakTua: Allah itu maha kaya..kebenaran terpacul jua akhirnya..yang memelikkan aku,masih ramai yang terus diperbodohkan oleh ulama dan ustaz palsu PAS.Asal kau pakai kopiah cakap tentang agama sikit dah diangkat sebagai ustaz..mentaliti bodoh apakah ini?
Mood:Aku masih menunggu kenyataan pemimpin tinggi pembangkang tentang fitnah busuk ini.Walaupun aku dah tahu jawapannya, mereka akan diam membisu seperti yang dah jadi kat STOPA.

Aku bagi gambar besar sikit supaya korang boleh tatap dengan dekat wajah syaitan bertopengkan manusia.


Apa kau rasa?macam sial kan?ha ha ha

No comments:

Post a Comment