Tuesday 29 October 2013

#PRKSgLimau :Alkisah Mahfuz dan susu basi. @tun_faisal @apterkini @ matkilaupenang @AzeezPutera


Berikut adalah keratan kenyataan akhbar rasmi daripada YB Datuk Haji Abdul Azeez Rahim berhubung isu 'susu expired' yang dibangkitkan Mahfuz Omar.


Ternyata Mahfuz gila ini sekali lagi menjerut leher sendiri.Selepas kegagalannya memfitnah dengan menggunakan gambar,bapa Jamil Khir,kini sekali lagi beliau gagal.Mahfuz terdesak untuk memancing undi,jadi memburukkan calon lawan lah caranya.

Mungkin mereka(PAS) tidak dapat menunjukkan kehebatan calon mereka,lantas mereka cuba memburukkan dengan memfitnah lawan.

Disini dilampirkan beberapa keping gambar buat tatapan pembaca hasil dari risikan dan kaji selidik di rumah Baling di Sungai Dedap yang menjadi Bahagian Angkat kepada PDM itu yang didakwa memberikan orang kampung 'susu expired'



Dakwaan pembangkang susu yangbtelah expired.



Jenama yang digunakan ternyata lain.



Bungkusan yang terdapat lambang dan gambar Datuk Azeez hanyalah untuk kegunaan petugas dan bukanlah untuk diberikan kepada orang kampung.



Yang dijumpai 'expired' hanyalah 1,jadi hairan juga dalam banyak-banyak bungkusan 1 sahaja yang tampil membuat aduan?


Mungkin ini juga strategi Mahfuz gila untuk membutukkan calon BN seperti yang dilakukannya sebelum ini.


Ini zoom dari jarak dekat yang memaparkan tarikh luput susu yang diedarkan.Ianya luput pada 2014 dan bukan lah seperti yang difitnah.


Berdasarkan segala bukti yang kukuh ini,Mahfuz pasti sedih lagi fitnahnya tidak berjaya.

Aku pelik dan hairan dengan Pas sekarang,semakin melampau permainan dorang ni,fitnah menjadi-jadi..sudah lupakah atau tidak takut dengan hukum Allah???




No comments:

Post a Comment