Header Ads

Breaking News

Haji Hadi memperlekehkan Polis @zahid_hamidi @muaamarghadafi @pdrmsia




Aku nak gelak tak tergelak..aku nak marah pun tak termarah..
Adui..cemana la Haji Hadi boleh bagi pandangan dan pendapat yang bagi aku 100% tak boleh dipakai..

Mungkin baginya nyawa polis dan pihak keselamatan murah..hinggakan beliau langsung tak memikirkan keselamatan polis.

Bagi aku, kenyataan Haji Hadi mencetuskan ketidak puasan hati penjaga keamanan negara.Bila polis buat kerja korang bising,xbuat kerja korang cakap makan gaji buta.

Senang ja dia bercakap..aku rasa bagi unit amal pas jaga negara 2 hari cukup..semua jangan pakai senjata..lawan pakai silat je..confirm negara lumpuh,kena jajah terus..hahaha

Aku terfikir,macam mana PR nak tadbir negara kalau macamni punya ideologi sampah.


Kata orang tua...Lim Guan Eng nak hapus silat dah haji hadi..cemana tu?hehe

kalau korang kata aku fitnah,ini laporan dia...malaysiakini





No comments