Thursday 20 March 2014

KENYATAAN NAZRI AZIZ DISANGKAL ANAKNYA DIDALAM INSTAGRAM






 Gambar diatas adalah poster yang kononnya komen DS Nazri Aziz berkenaan insiden FMFA yang meragut 6 nyawa beberapa hari lepas.

Agak terkejut dengan kenyataan beliau.Kerana ianya disebarkan dengan begitu cepat oleh media pakatan rakyat.Tetapi sumber yang sahih tidak disertakan.

Akhirnya,anaknya tampil memberi penjelasan berkenaan status 'poster' itu.Nedim memuatnaikkan poster itu bersama penjelasan didalam INSTAGRAM miliknya dan menafikan itu adalah BUKAN kata-kata dari bapanya.


"Ada seorang hamba Allah hantar saya gambar ini yang mengatakan bapa saya mengeluarkan statement ini adalah bohong dan fitnah semata-mata,Bapa saya ada diluar negara melawat dan menjaga setiausaha politik nye yang sedang sakit tenat,saya meminta bantuan follower saya untuk menyebarkan berita ini dan ingin saya ingatkan anda,bahawa permit FMFA atau apa-apa event mendapat kelulusan bukan dari Kementerian Pelancongan tapi daripada "PUSPAL" iaitu badan dibawah Kementerian lain,Sila selidik fakta ini dengan betul ! ..Jangan menuding jari dan fitnah hanya untuk perjuangan politik tidak sihat ini..Harap anda semua dapat membantu saya untuk menghapuskan kaki fitnah ini semua"

Maka terungkailah sudah teka-teki akan kesahihan 'poster' itu.Kerja fitnah jahat ini dimulakan pihak pembangkang yang kononnya mahu memburukkan kerajaan dan dipercayai ini berkaitan dengan PRK Kajang yang bakal berlangsung Ahad ini.

Tahniah diatas tindakan cepat anak DS Nazri Aziz atas penafian ini.

Tak fitnah tak pembangkang namanya.....

No comments:

Post a Comment